Tickets
Waar kan ik tickets kopen voor het strand?
Koop hier je ticket(s).
Is het verplicht om een ticket te kopen?
Ja, het is verplicht om een ticket te kopen voor het strand.
Ik wil met meer dan 4 personen komen, hoe boek ik de tickets?
Wanneer je met meer personen wil komen dan de tickets aanbieden, zul je losse tickets moeten kopen. Als je bijvoorbeeld met 8 personen wil komen, zul je twee keer een 4-persoonsticket moeten kopen. We kunnen niet garanderen dat je met iedereen samen kunt liggen. Kom zo vroeg mogelijk, zodat je zelf een plek uit kan zoeken.
Het lukt me niet om tickets te kopen, wat moet ik doen?
Als het niet lukt om tickets te kopen, kun je het beste een bericht sturen via onze chat. Via die weg kunnen wij je het snelste helpen.
Moet ik voor mijn kinderen ook een ticket kopen?
Voor kinderen tot en met 12 jaar hoef je geen apart ticket te kopen, mits je voor de kinderen geen eigen strandbed wenst. Indien je voor de kinderen een eigen strandbed wenst, moet je ook voor hen een ticket kopen.
Ik wil een specifieke plek of zeker weten dat ik langs mijn vrienden of familie lig. Kan dat?
- We garanderen dat je naast elkaar ligt met het aantal personen op een ticket. Dit kunnen wij niet garanderen indien je meerdere tickets hebt en deze wil combineren. In dat geval is ons advies om zo vroeg mogelijk aanwezig te zijn om zelf een plekje uit te zoeken.
- Wij kunnen helaas geen specifieke plekken garanderen. Indien je een sterke voorkeur hebt voor een specifieke plek in ons advies om zo vroeg mogelijk aanwezig te zijn om zelf een plekje uit te zoeken.
Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen van mijn ticket(s)?
Het kan zijn dat de bevestiging in de map spam/ongewenst van jouw mail is gekomen. Indien je helemaal geen bevestiging hebt ontvangen, kun je het beste via de chat of Whatsapp (06 49098391) contact met ons opnemen zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Hoe moet ik mijn tickets voor het strand wijzigen?
Je hebt per mail een bevestiging met jouw tickets ontvangen. In de bevestiging zie je een link; reservering beheren. Via deze link kun je tickets wijzigen. Je kunt jouw reservering wijzigen tot 1 dag voorafgaand aan de reservering.
Wat zijn de annuleringsmogelijkheden?
Je hebt per mail een bevestiging met jouw tickets ontvangen. In de bevestiging zie je een link; reservering beheren. Via deze link kun je een aanvraag indienen om jouw tickets te annuleren. Wanneer jouw annulering wordt goedgekeurd, krijg je direct jouw geld terug gestort en een bevestiging per mail. Je kunt jouw reservering annuleren tot 1 dag voorafgaand aan de reservering.
Kan ik tickets bij de ingang kopen?
Nee, helaas niet. Er worden geen tickets verkocht op locatie.
Ik zie dat er geen tickets voor het strand meer beschikbaar zijn. Zijn er mogelijkheden om toch toegelaten te worden?
Let op: wanneer ons online reserveringssysteem aangeeft dat de tickets voor strandbezoek zijn uitverkocht, is het strand op dat moment helemaal vol. Indien er gedurende de dag weer tickets beschikbaar komen, worden deze ook online weer vrijgegeven. Check dus regelmatig de reserveringspagina. Je kunt je niet inschrijven voor een wachtrij. Ons advies is om uiterlijk 72 uur voorafgaand jouw ticket(s) te kopen.
Voor hoe ver vooruit kan ik tickets kopen?
Afhankelijk van het weer is het mogelijk om 7 dagen vooruit tickets te boeken.
Heb ik met mijn reservering voor The Beach Food Club ook toegang tot het Strand van Beachclub Sunrise?
Nee, voor het Strand dien je losse toegangstickets te kopen. Koop hier jouw tickets.
Betalingen
Hoe lang duurt het voor dat ik mijn geld terug krijg?
Bij wijzigingen storten wij het geld direct terug.
Bij annuleringen storten wij het geld direct terug na goedkeuring van de annulering.
Ik heb geen Nederlands bankrekeningnummer, hoe moet ik mijn tickets betalen?
Voor onze Belgische gasten is het mogelijk om met Bancontact te betalen. Behalve via Ideal en Bancontact is het ook mogelijk om met creditcard te betalen.